четвртак, 19. март 2020.

Pileći paprikaš sa knedlicama (iz Bakine kuhinje)


Piletina sa ukusnim i mekanim knedlicama




Potrebno je:

600 gr pilećeg mesa,
600 gr krompira,
1 jaje, 
lovorov list,
2-3 šargarepe, 
1 glavica luka,
2 zelene paprike, 
1 šolja paradajza kuvanog ili mlevenog (a može i svežeg ukoliko ga imate),
1 kašika ajvara, 
1 kašičica aleve paprike,
2 kašike brašna, 
1 kašika suvog začina,
50 ml ulja,
peršunov list, so..biber




Priprema:

Na ulju izdinstati seckan luk (ja luk dodajem već pripremljen u jela), dodati seckanu šargarepu, kao i seckanu zelenu papriku (ja sam ovoga puta imala crvenu).
Kad se to izdinsta dodati alevu crvenu papriku, ajvar, lovorov list. U to dodati isečen krompir i pileće meso, naliti vodom i staviti da se kuva.

***

Kad se paprikaš skuva, u njega ubaciti knedle. Njih napravite tako što ćete izmutiti viljuškom 1 jaje, dodati 1 kašiku ulja i 2 kašike brašna. Umutiti gušće testo, pa vaditi malom kašičicom i spuštati u supu. Kuvati oko 10 min. Dodati začin, so  i mleveni biber. Na kraju naseckajte peršunov list.




Najpre sam na ulju izdinstala šargarepu, 1 crvenu papriku iz zamrzivača i rendanu šargarepu iz zamrzivača.
Kako ostavljam šargarepu u zamrzivaču možete pogledati OVDE.

Kada se to lepo izdinstalo, dodala sam 2 kašike ajvara, alevu papriku, začine i lovorov list.
Ja luk crni za jela ne dinstam svaki put, nego crni luk izdinstam posebno i zamrznem, pa onda samo vadim koliko mi treba i dodajem u jelo.

zamrznuti i dinstani crni luk


  
Na to sam dodala seckani krompir i meso. Imala sam piletinu i 1 svinjsku šniclu i sve sam to stavila ovaj put. 


Nalila sam vodom lepo da ogrezne i stavila sve to da se kuva. Kada je krompir bio skuvan, sipala sam 2 dcl soka od paradajza (ovoga puta kupovnog).



*** Kako se prave knedlice odnosno noklice za paprikaš ???

Ovo su bile noklice od domaćih jaja .. to se po boji i vidi 


U skuvani paprikaš ubacuju se knedle. Njih napravite tako što ćete izmutiti viljuškom 1 jaje, dodati 1 kašiku ulja i 2 kašike brašna. Ja u to sve volim skoro uvek da dodam i seckani peršun. Umutiti gušće testo, pa vaditi malom kašičicom i spuštati u tečnost. U paprikaš se spuštaju tako što se svaki put kašičica umoči u tečnost, pa onda vade knedlice. Potrebno je kuvati ih oko 1o minuta i to na slaboj vatri. 


Na kraju samo dodati domaći začin, začin i posuti seckanim peršunom (ukoliko volite).











P r i j a t n o !









Нема коментара:

Постави коментар