недеља, 25. септембар 2016.

Kiseli krastavčići za zimu

Krastavce dobro oprati



Kupila sam juče 2 vrste krastavaca - ove u činiji baš sitne i nešto malo veće

Sitnih krastavaca je bilo o,878 kg

A krupnih 2,254 kg

Dobro oprane krastavce složim u emajlirane posude - ovoga puta manje u šerpu i veće u lonac i nalivam hladnim nalivom. Tako radim već 26 godina.

Ovako izgledaju ti veći u svom nalivu sa začinima

I DAN:
Povrće kupljeno, dooobro oprano, očišćeno, iseckano, stavljeno u emajlirane sudove i naliveno hladnim nalivom - koji se ne kuva.

Ja povrće ne kupujem na meru za turšiju, nego pošto turšiju pravim iz nekoliko puta, kupim samo ono što mi se tog trena dopadne.


Dobro oprano i iseckano povrće je stavljeno u emajlirano posuđe i naliveno. Dodati su mu i začini - po želji šta ko voli.

Ja sam sinoć stavila: sušenu mirođiju, lovorov list i zrna bibera. Ovih dana dodaću još nešto.

Turšija kod mene stoji u ovom posuđu nekoliko dana UZ STALNO MEŠANJE - svaki dan po nekoliko puta.

I evo kako je glasio recept:
za 4 kg povrća:
1/2 l alkoholnog sirćeta,
2 l vode,
3 kašike soli - 45 gr,
1,5 kašika šećera - 22,5 gr,
5 gr vinobrana;




nastavak priče i slika ovih dana sledi ...






1 коментар: