петак, 24. фебруар 2017.

Moja omiljena piškota torta




Potrebno je:
2-3 voćna jogurta po želji (ja sam ovoga puta kupila malinu),
1 kisela pavlaka,
2-3 kašike prah-šećera,
3 tacne piškota po 2 x 7 komada,
4 banane,
3 kesice šlaga,
3 x 1 dcl hladnog mleka - za šlag.


2 x 7 piškota je upravo ovo - 14 komada - to je jedna PVC tacna piškota

4 banane je sasvim dovoljno

Voćni jogurt, pavlaku i prah šećer umutiti u jednoj činiji i u tu smesu umakati piškote - isto kao prženice.

Na svaki red piškota poređati seckane banane (kao na ovoj slici).

Završena torta pre šlaga treba da izgleda ovako.

Odozgo sam stavila 3 kesice ovog šlaga - sa 3 x 1oo ml mleka.


Namerno ovoga puta nisam stavljala šlag i sa strane.

Gore sam je ukrasila roze kristalićima Dr Oetker i delovima slatkih, pečenih i domaćih galeta. ;)



Dr Oetker, Roze kristalići






23. februara 2o17. godine







Нема коментара:

Постави коментар