недеља, 7. август 2016.

Belo meso s' paprikama


Potrebno je:
šargarepa,
5oo gr belog pilećeg mesa,
4 žute babure,
senf,
začini po želji,
maslinovo ulje;

Nekako ručak uvek volim da započnem barenjem šargarepe. Posle tom supicom nalivam jela ili čorbe/supe koje u nastavku ručka pravim.
Šargarepu uvek barim u vodi sa začinima kojoj je dodata i 1 supena kašika ulja.
Deo upola barene šargarepe sam u nastavku koristila i za 
MUSAKU OD TIKVICA.

***


 
Belo pileće meso sam najpre isekla na kocke i marinirala - senf, domaći začin i ostali začini po želji, maslinovo ulje, origano i ostaviti neko vreme u frižideru. Meni je stajalo nekih 2,5 sata.

Babure dobro oprati i očistiti i iseći na kriške.

Kada dođe vreme pečenja na pek-papiru nanizati tako marinirano belo meso na štapiće i okolo poređati kriške paprike premazane sa malo maslinovog ulja - bez soli.

Peći u rerni na 2oo stepeni 15-ak minuta, zatim belo meso izvaditi, a papriku peći još nekih 15 ili 2o minuta. Procenite sami koliko volite da Vam bude pečena.


Kada izvadite pečene ražnjiće, pospite ih još origanom - ukoliko volite - mi volimo.

Papriku koju ste vratili još u rernu da Vam se dopeče, kada izvadite izgledaće otprilike ovako.


I uz barenu šargarepu, Vaš ručak izgledaće upravo ovako.



***

Uz ovaj ručak lepo je išla supica od paradajza. Nju sam pravila tako što sam supici koju sam gore dobila od barene šargarepe, dodala samo 1 svež, propasiran paradajz i zakuvala malo rezanaca i dodala suvog peršuna.





P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар