четвртак, 18. август 2016.

Papucaki ili punjeni plavi patlidžan na moj način



Potrebno je:
punila sam 5 patlidžana,
2-3 supene kašike ulja,
2 male paprike,
1 tikvicu,
4oo gr mlevenog junećeg mesa,
4.-5 paradajza,
2 glaice crnog luka,
3 čena belog,
2 šargarepe,
parmezan;

Patlidžanima je potrebno pažljivo izdubiti unutrašnjost.

Na vrlo malo ulja propržila sam najpre rendanu šargarepu, njoj zatim dodala oba luka, usitnjenu unutrašnjost patlidžana i mleveno meso.
Na kraju sam dodala i 2 seckana paradajza - iz zamrzivača - oni mi se bolje seckaju od svežih.
Uvek i leti kada je sezona, gledam da imam bar 2 paradajza u zamrzivaču, čisto za ovakve potrebe.
Na kraju dodam još i začine - so, biber, domaći začin ili Vegetu (kako volite), bosiljak, origano.

Evo šta sam sve punila ovom masom.

Sa 2 sveža paradajza sam zatvarala svo povrće.

Evo kako je to izgledalo pre pečenja.

A ovako nakon - po želji dodati odozgo i parmezan.



Tikvice su u rerni ispale malo žilave. Njih definitivno treba kuvati samo gore. Paprika i patlidžan su ok. Ovo je takoreći bila proba kako će se ponašati koje povrće u rerni, suvopečeno, bez naliva bilo kakvog. 




P r i j a t n o !!!


Нема коментара:

Постави коментар