недеља, 18. новембар 2018.

Odlična čokoladna torta (Natašine slastice)





Ovako je izgledala moja rođendanska torta 2o15. godine, kada sam je i pravila I put. 


Ovih dana pravila sam je po II put tati za rođendan, samo sam umesto tortu od 8 jaja, pravila ovoga puta od 12 (u crnom, velikom plehu od rerne). Sledeći put peći 2 x tu koru od 12 jaja i preseći i dobiti 4 kore tanke. 


Biskvit:

8 jaja
8 kašika šećera --- 96 gr
6 kašika brašna --- 6o gr
5 kašika kakaa --- 3o gr
½ kesice praška za pecivo --- 6 gr
prstohvat soli za belanca

_ _ _ 


Čokoladna krema:

1 l mleka
4 kesice pudinga od čokolade --- 18o gr
150 g čokolade za kuvanje
6 kašika šećera --- 72 gr
250 g margarina

_ _ _ 

Ostalo:

500 ml šlaga (Hole)
300 g marmelade po želji (marelica, šipak) --- ja sam kajsiju, a mislim da može bilo koji ... ne dominira taj ukus pekmeza u torti uopšte, nego daje jednu blagu, lepu notu.



Ja sam pekla u malom plehu koji nazivamo đuveč, a mislim da je možda bolje u velikom plehu od rerne, pa samo seći 3 trake.

Zahvaljujem se Nataši Pralica za ovaj divan recept.









Redosled slaganja:

I kora
pekmez
čoko fil
šlag


II kora
pekmez
čoko fil
šlag


III kora
- - -
ja sam okolo isto čoko kremu, a odozgo šlag



****

II put:

Biskvit:

12 jaja
12 kašika šećera --- 144 gr
9 kašika brašna --- 9o gr
7 kašika kakaa --- 42 gr
1kesica praška za pecivo --- 12 gr
prstohvat soli za belanca

_ _ _ 


Čokoladna krema:

1 l mleka
4 kesice pudinga od čokolade --- 18o gr
150 g čokolade za kuvanje
6 kašika šećera --- 72 gr
250 g margarina sobne temperature

_ _ _ 

Ostalo:


500 ml šlaga (Hole)
300 g marmelade po želji (marelica, šipak) --- ja sam kajsiju, a mislim da može bilo koji ... ne dominira taj ukus pekmeza u torti uopšte, nego daje jednu blagu, lepu notu.



Natašin originalni recept nalazi se --- OVDE







Нема коментара:

Постави коментар