недеља, 26. јануар 2020.

Moja prva bundevara



Sastojci:

500 gr tankih kora za pite (u mom pakovanju bilo je 19 komada)
2 x 5oo gr rendane bundeve
1o-15 kašika šećera
2 vanilin šećera
pola kesice mlevenog cimeta
ulja po potrebi
kisele vode 1 dcl




Koristila sam 2 ovakva pakovanja po 5oo gr. 

Nezaobilazni začin uz bundevu je cimet.

Rendanu bundevu sam pomešala sa šećerom, vanilin šećerom i cimetom.


U paketu je bilo 4 x 4 i 1 x3 kore

Svaku koru premazivala sam sa malo ulja.

Moja nova četkica za premazivanje ;)

I na četvrtu stavljala nadev.


Na kraju sam sve premazala mešavinom ulja i kisele vode.

Mislim da smo je malčice prepekli, duže možda jedno 1o-ak minuta.



1. Bundevu oljuštiti, očistiti od semenki i izrendati na krupniju stranu.
2. Uzeti jednu koru, blago je premazati sa uljem, staviti drugu koru preko prve i nju blago premazati i tako uraditi sa još dve kore, što znači da svaki rolat treba da ima po 4 kore, ako stavite i 5 ništa neće promeniti.
3. Posuti svuda po kori izrendanu bundevu, posuti sa šećerom svuda po bundevi i ako je bundeva dosta vlažna posuti preko kašiku griza. Ja nisam koristila jer je ova vrsta bundeve na suvlju stranu. Pobacati svuda suvo grožđe i po ukusu posuti cimetom ( ja nisam ovog puta ). Bočne strane pite podviti malo prema unutra, da fil ne ispada i zaviti u rolat. Tako uraditi i sa ostatkom kora dok imate materijala.
4. Pleh za pečenje prekriti sa papirom za pečenje i naređati rolate ali da ima malo mesta između, ja volim kad su kore hrskave sa svih strana.
Prematati kore odozgore sa ostatkom ulja.
5. Zagrejati rernu na 190°C i peći pitu oko 45 minuta ili dok vam blago ne porumeni.
6. Ohladiti, iseći na parčiće, posuti prah šećerom i poslužiti posle ručka sa kafom.




P r i j a t n o !!!




Нема коментара:

Постави коментар