четвртак, 27. фебруар 2020.

Krem čorba od brokolija





Potrebno je:

glavica brokolija,
3 šargarepe,
2 krompira,
začini po želji;

Ovoga puta koristili smo blanširani brokoli, a kako smo ga blanširali možete pogledati OVDE


Najpre sam na malo ulja izdinstala rendanu šargarepu, koju uvek imam spremnu u zamrzivaču.
Kako je ostavljam pogledajte OVDE
Tome sam dodala seckana 2 krompira i drške brokolija i dinstala dalje sa začinima uz dodatak vode samo da ogrezne. I to sve dok lepo ne omekša.


Deo šargarepe koju sam posebno barila u drugoj šerpi sam samo na kraju iseckala na kolutove i dodala u čorbu.

Cvetove brokolija sam spuštala u čorbu na samom kraju, jer se oni daleko kraće bare.


Ovako je izgledala izdinstana masa koja se blendira.

I ovo je nakon blendiranja.

Vratili smo blendiranu masu nazad u šerpu u kojoj ćemo dalje kuvati našu krem-čorbu i razređujemo koliko nam treba ili vodom ili npr. vodom u kojoj se barila šargarepa.
Začine dodajemo po želji. Obično dodajem domaći začin koji sama pravim i kocke supe.


Kada sam čorbu dovoljno razredila pustim je da baci 1 ključ i tek onda ubacujem cvetiće brokolija da se samo kratko bare.



P r i j a t n o !!!







Нема коментара:

Постави коментар