недеља, 22. мај 2016.

Ćureća krem supa od tikvica





Trebalo je napraviti današnji ručak od 2 ćureća krila ;))

Moja ideja je bila da najpre od njih skuvam klasičnu supu. Skuvajte je kao što to i obično radite. Ja sam u vodu dodala 3 šargarepe, 1 koren peršuna, 1 paštrnak, 1 crni luk i 1 lovorov list i ova 2 ćureća krila sa slike.
Kada je zelen bila skuvana, povadila sam je iz supe i u supu ubacila 2 sečene tikvice.


Krila sam ostavila još da se bare i sa tikvicama
(2 krila će kasnije ići na roštilj u rerni, a 2 u kesu za pečenje)


Zelen obično isečem na kolutove i vratim nazad u supu ili čorbu. Ukoliko nije upotrebljiva (drvenasta unutra), sve to, crni luk i tikvice miksam u secku da se dobije lepa ujednačena masa.
Ovo je recept moje drage kume Sneške koja kaže "kad deca ne vole svo povrće, ovo je jedinstveni način da vole" ;)) i u pravu je. 

Znači u ovo sipam i malo supe


Ovo mi je secko:

Bosch MMR o8o1



Svu izmiksanu masu sam samo vratila u posudu gde se nalazila supa i dodala šaku peršuna i beli luk u prahu i začine koje vi još volite (koristite)


Prijatno!

***


Ostatak ćuretine koja je planirana za današnji ručak pekli smo u kesi za pečenje u 
maloj rernici 3o minuta. Premaz je samo bio senf i začin.








Нема коментара:

Постави коментар