недеља, 29. мај 2016.

Roštilj sa piletinom iz rerne



Najpre sam pileći batak, karabatak i džigerice marinirala u smesi od 
maslinovog ulja, senfa, začina i origana. Ostavila potom neko vreme u frižideru.

Šampinjone sam lepo očistila,

kao i 2 mlade tikvice - 1 sam pekla sa korom, a drugu bez. 
Dragi voli samo oljuštene da jede.

A zatim sam u drugoj posudi prelila mešavinom maslinovog ulja i 
začina i šampinjone i tikvice.




Prvo sam pekla piletinu i džigericu 2o minuta u maloj rernici (model SEVERIN, 
tip 2o2o), a potom džigericu izvadila napolje, jer je njoj dovoljno 
sasvim i nekih 15 minuta. 
Ovo je bio prvi put i bila je proba.

Zatim sam piletini dodala i tikvice i šampinjone i nastavila pečenje još nekih 
15 minuta.


Povrće pred sam početak pečenja


Na kraju je sve to izgledalo ovako.



Uz ovaj ručak lepo se slagala i tarator salata,

Mladi krastavci, so, beli luk, 
ovom prilikom bilo je ovčije kiselo mleko i mirođija.








Нема коментара:

Постави коментар