четвртак, 5. мај 2016.

Mafini - pitice







Potrebno je:

5oo gr kora,
3 jaja,
3oo gr sira,
2 dcl jogurta,
1 dcl ulja,
1 dcl mleka, 
1 kašičica soli,
1 kesica praška za pecivo,
susam i kim - po želji;

Moja ideja je bila da deo pitica napravim sa sirom, a deo sa nečim zelenim - u ovom slučaju to je bila blitva.

Vezicu blitve potrebno je dobro oprati, iseći na rezance i usoliti. Nakon nekog vremena samo dobro ocediti i umešati u testo.

U paketu je ukupno bilo 15 kora - predivnih, mekih kao svila i sve sam presekla na pola i dobila ukupno 3o kora.

Da bi sve išlo brže i jednostavnije, svaku tu polovinu kore sam uvila u smotuljak i poređala u jedan pleh. Nakon toga sam samo svaki taj smotuljak umakala u već pripremljeni fil i ređala u kalupe za mafine.

12 komada sam pravila sa sirom i 18 sa blitvom.


Ovako je izgledao rezultat i svi su bili zadovoljni.

Neke pitice sam posipala susamom pre pečenja, a vi možete po želji.
Pekle su se oko 3o minuta - ukupno 2,5 ture kod mene.


2 коментара:

  1. Анониман15. мај 2016. 02:09

    Ja uvek kažem da treba orden onome ko je izumeo mafinarnik. Šta se svašta slanog i slatkog u njemu spremiti moe. Još jedan dokaz ove tvoje lepe pitice. Dobro došla u blogosferu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam tek početnik u ovim kalupićima, al biće to ok varijanta. Hvala na poseti bloga ;)) kako li si ga pronašla samo ..

      Избриши