недеља, 22. мај 2016.

Pileći ražnjići iz rerne ala teta Kris ;))



Inspirisana idejom teta Kris sa bloga Domaćica, odlučila sam i ja da se oprobam u pravljenju ovih ražnjića.

Prvo je potrebno belo meso marinirati

Belo meso sam isekla na kockice i stavila u jednu činiju. Tu malo dodala maslinovog ulja, začina ili vegete (po želji), bibera, senfa i origana sa ostrva Tasos. ;))

Priprema je izgledala ovako - najpre sam kuvala klasičnu supu po I put od ćurećih krila. Šargarepu iz te supe sam koristila za ove ražnjiće, sveže tikvice i pileće belo meso.

Teta Kris mi je objasnila da ove štapiće mogu kupiti u svakoj radnji. Ja sam ih pre neki dan kupila u Tempu.

Kod mene je pečenje u maloj rernici bilo 2o minuta
(e sada samo da napišem i koja je rernica u pitanju)




Pre pečenja


Nakon pečenja to je izgledalo ovako


Ovo sa strane što vidite su ta najpre obarena u supi ćureća krila



Uz ovo jelo lepo se slagala i  Ćureća krem supa od tikvica.













Нема коментара:

Постави коментар