недеља, 19. јун 2016.

Kapama sa zeljem i piletinom na moj način ;))



Potrebno je:
1 glavica crnog luka veća ili 2 manje,
zelena perca od 1 veze mladog crnog luka,
2 veze zelja,
domaći začin, so,
1 kašika pirinča,
1 kašičica brašna i malo ulja,


Na malo ulja sam propržila 1 kašičicu brašna. Nešto ne volimo da jedemo perca od mladog luka, a meni je proletos bilo žao da ih bacam, pošto mi je kapama lepšeg ukusa sa njima, pa sam ih očistila, lepo oprala, iseckala i zamrzla.
E sada, na slici vidite i kako je zaštićena ta posuda bila u zamrzivaču .. Znači, prekrivena najlonom, pa kutija u 2 najlon kese, da se miris ne bi širio kroz zamrzivač.

Isto tako sam imala zamrznute i blanširane 2 veze zelja, koje u ovakvim situacijama kada nemate baš puno vremena, dobro dođu. ;))

Znači, propržila sam zelje i pera luka i seckane glavice crnog luka, nalila lepo vodom da ogrezne do željene gustine i tome dodala malo pirinča.




U početku nalila malo vodom da ogrezne. 

Ovako je izgledala moja kapama - na kraju sa belim mesom.

***




Uz kapamu odlično ide kiselo mleko, a bogami i LAV pivo. ;))


P r i j a t n o !!!





Нема коментара:

Постави коментар