недеља, 19. јун 2016.

Marinirano pileće belo meso



Potrebno je:
1,3oo kg pilećeg belog mesa (u ovom slučaju to je bilo 2 komada),
domaći začin, soli po ukusu, senf, biber,
origano,
maslinovo ulje i začini koje Vi volite - po želji;

Belo pileće meso sam odvojila od kostiju i kožica, iseckala na kocke i stavila u šerpicu. Tu sam dodala i ostale začine - navedene gore. 
Na 1 belo pileće meso stavljam npr. 2-3 kašike supene maslinovog ulja 
(Vi stavite ono koje imate i koje volite).
Ono što je otpalo od čistog fileta mesa stavila sam OVDE.
Na kraju sam kosti očistila od ostataka mesa i meso vratila nazad u jelo, a kožicu bacila.

Tako marinirano belo meso, poklopljeno sam ostavila u frižideru 2 sata.

Nakon toga sam poređala u pleh i pekla u maloj rernici SEVERIN model 2o2o - 2o minuta.

Nakon pečenja to je izgledalo kao na ovoj slici.

Ovako pripremljeno meso možete imati nekoliko dana kao prilog uz povrće.

P r i j a t n o !!!













Нема коментара:

Постави коментар