недеља, 26. јун 2016.

Letnja žuta boranija



Potrebno je:
3oo gr žute boranije,
6 mladih krompira,
1/2 pola veće glavice crnog luka i 3 čena belog,
oko 5oo gr belog pilećeg mesa,
2 veće šargarepe,
1/2 korena paškanata,
2 supene kašike ulja,
soli i začina po želji i lišće peršuna za kraj;


Juče je bio dan za žutu boraniju. 
Dragi je na pijaci pre neki dan kupio malo više od 1 kg ove žute.
Sve sam očistila, oprala i spremila i bilo je tačno tako očišćene 1 kg.
Sredila sam je na sledeći način: 3oo gr za kuvanje odmah i 7oo gr za zamrzivač blanširala (1 kesu od 3oo gr i 1 kesu od 4oo gr).

Količina krompira mladih koja je stavljena u jelo. 
Krompir sam namerno sekla na krupne kriške.

3oo gr boranije

beli i crni luk

belo pileće meso - fileti

Namirnice za kuvanje

Početak je skoro uvek isti - u vodu stavim 1 list lorbera, domaći začin i 2 supene kašike ulja.

Opet sam jelo nalila pred kraj skoro i paradajzom i sa malo kečapa, kao i prethodno:

Bosanski lonac - letnja verzija na moj način



Peršun iz moje bašte ;)))


Na kraju je jelo izgledalo ovako.


                                                                  P r i j a t n o !!!





Нема коментара:

Постави коментар