недеља, 26. јун 2016.

Smoothie (Smuti) od crvenog voća ;)))


I ovo je recept koji sam nedavno dobila od moje kume Sneške, tj. ona mi ga je preporučila, jer se baš svideo njoj i njenim cicama. ;))


Potrebno je:
1 pomorandža,
1 banana,
maline ili jagode po želji - od 1oo do 2oo gr,
1 dcl vode - više ili manje - isto po želji;

 
Sastojci su ovi koje vidite na slici


Sve sastojke i 1 dcl vode staviti (ja sam u secka) i miksirati dok se ne dobije lepa i homogena smesa

Na kraju to otprilike izgleda ovako


mmmmm ;)))

Ja sam pravila sa 15o gr malina


I dobila sam oko 4 dcl tačno

Ukrašeno listićima sveže nane iz moje bašte ;)))


P r i j a t n o !!!


1 коментар:

  1. Odlično si ovo napravila...imam sve sastojke u kući, napraviću ga nama sutra za doručak. Prijatno vam bilo:)))

    ОдговориИзбриши