недеља, 19. јун 2016.

Varivo s' povrćem



Potrebno je:
3 veća paradajza,
2 veće šargarepe,
rendani celer, 
1 glavica crnog luka,
2 žute paprike,
5 mladih krompira,
2 kašike pirinča, 
1 kašika ulja,
3 kašikice domaćeg začina - meni je to mera za svako jelo,
soli po ukusu,
lišće celera,
list lorbera i začini po Vašoj želji;

U vodu u kojoj barim šargarepu, uvek stavim 3 kašičice domaćeg začina i 1 kašiku ulja .. ali uvek i 1 list lorbera.
Domaćica je ovom prilikom bila toliko spretna, da joj je kašika upala u šerpu, dok je jurila i foto-aparat da uslika. ;))

Najpre sam u tu vodu stavila šargarepu i krompire da se malo bare - njih sam imala sveže, a cilj mi je bio da potrošim i seckanu papriku i paradajz iz zamrzivača. 
Dve žute paprike takođe iz zamrzivača sam izblendirala u secku i dodala da se kuvaju.

Na kraju sam paradajz koji sam imala (u ovom slučaju zamrznut), oljuštila i propasirala.

 
Paradajz u jelo dodajem jedno 15-ak minuta pred sam kraj kuvanja (poučena početničkim iskustvima kada mi se krompir nikako nije hteo obariti u soku od paradajza ;)) )
I dodala sam i 2 kašike pirinča.



Prilog uz ovo varivo bilo mi je PILEĆE BELO MESO.


I evo kako je to varivo na kraju izgledalo. ;)))



P r i j a t n o !!!

Нема коментара:

Постави коментар