уторак, 7. јун 2016.

Prolećno varivo od tikvica





Potrebno je:
5 komada tikvica - recimo oko 1 kg,
1 glavica crnog luka,
3 šargarepe (ja nekako u svako jelo stavim baš 3 - to mi je kao neka mera),
sušeno povrće - začin,
1 kašika ulja;

U vodu koja vri stavim da zakuva 3 kašičice začina, soli po ukusu, 1 list lorbera i obavezno 1 kašiku ulja. Kašiku ulja stavljam i kada barim šargarepu samo.


Paketić koji vidite na ovoj slici dole desno, jeste paketić već iseckane i pripremljene šargarepe iz zamrzivača. Uvek volim da imam po neki takav paketić - ako zatreba, a nemam šargarepe pri ruci, a naročito zimi.

Rešila sam da oblik tikvica ovoga puta bude malo drugačiji. Rezala sam ih rezačem za povrće, a onaj deo koji se nije mogao baš izrezati do kraja, seckala sam na sitne kockice.

Evo i kako je to izgledalo na kraju. Samo je potrebno bilo posuti mirođiju i dosoliti ako treba.

P r i j a t n o !


Нема коментара:

Постави коментар