петак, 1. јул 2016.

Pekmez od kajsija I




Malo je poranilo, al vreme je već za kuvanje kajsijica. Juče sam bila vredna i mami sam završila I turu pekmeza od kajsija.


Potrebno mi je bilo:
1,55o kg kajsija opranih i očišćenih,
5oo gr šećera,
1 džem fiks 2:1 (skoro uvek koristim taj)




Oprane i očišćene kajsije sam ipak malo procesirala u secku.

I kuvanje je trajalo nekih 3o minuta. To sa džem fiksom nije uopšte bilo potrebno toliko, ali mama hoće ;))

Pre početka kuvanja tegle zagrejem u rerni na nekih 5o stepeni. Sipam vreo pekmez u vrele tegle i tako tegle spuštam opet u isključenu rernu do sutradan, dok se lepo ne ohladi sve. Sutradan ih samo lepo povežem - uvek prvo celofan kod mene ide, pa zatim poklopac. Ne okrećem ništa na traške.

I kao krajnji rezultat ispalo je nekih 5,5 srednjih tegli - ne baš ni malih.




 P r i j a t n o !!!

Нема коментара:

Постави коментар