уторак, 5. јул 2016.

Ćufte u bećar soku od patlidžana



Ćufte napravite kako vi inače pravite

 
Napravila sam klasičan bećar-paprikaš, tako što sam na dosta crnog luka dodala i papriku i paradajz i sve to lepo upržila.
Ali pitanje je bilo u čemu da se tu kuvaju ćufte? ;))

E znači na gotov bećar dodajte začine po Vašoj želji


Gustinu nekog jela dobijam i tako što recimo 1/3 mase koja se kuva procesiram u secku

Ovde sam htela da postignem to da jelo bude i gušće, a i da se što manje osete ljuske od paprika

Jedan krompir evo ove veličine sam sitno takođe iseckala na kockice.

Da bi i ćufte imale nekog soka u čemu bi se mogle kuvati, opet sam nalila 1/2 litre soka od pečenog patlidžana. Sok dobijamo ODAVDE

To je veoma kvalitetan i gust sok od povrća i nije uopšte gorak i glupo ga je bacati.

Na kraju je sve to imalo jednu pikantnu notu, prvenstveno od onog uprženog luka.





P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар