уторак, 12. јул 2016.

Paradajz salata



Neću Vam u ovom postu pričati naravno kako da napravite paradajz salatu, 
već ću Vam pokazati nož koji sam odavno kupila i koji obožavam da koristim 
u letnjim mesecima, kada je sezona paradajza.
Nož je marke Pedrini, kupljen odavno u samoposluzi kod mene, 
onda kada se još moglo uz hleb i mleko kupiti za sitne novce još nešto. ;)) 
Pre nekih 2o-ak godina.
Nož izgleda kao na slici gore i sadrži kao nekih 1o testerica za OTO.


Postupak za sečenje je sasvim jednostavan.

Vaš je zadatak da samo nakon sečenja tih kriški, očistite deo oko peteljke na svakoj.

I očas posla dobićete ovako nešto. Ne znam tačno za šta bi se još mogao koristiti ovaj nož. Možda za sečenje krompira, eventualno barenih jaja. Vredi probati.

Dodala sam još soli, origana, maslinovog ulja, crnog luka.

***


Salatu sam pravila uz jagnjeće pečenje i grilovano povrće, koje je ostalo od prethodnog dana. Samo sam sve lepo ugrejala u maloj rernici oko 1o-ak minuta i preko svega posula malo origana.
Takođe sam uz ovaj ručak dodala i 

Krem-čorbu od tikvica






P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар