недеља, 31. јул 2016.

Slatki kupus po receptu mog Mikija ;))


Potrebno je:
do 5oo gr kupusa,
do 5oo gr mesa (sada su bile svinjske šnicle),
3 šargarepe,
1 krompir,
1 glavica crnog luka,
3 čena belog luka - ja sam ovoga puta zaboravila da stavim ;(
ako se ima paradajz u tubi 2 kašike, a ako ne može i svež paradajz,
1 crvena paprika seckana,
1 kašika ulja,
1 lovorov list,
***
vode da ogrezne,
kuvati na laganoj vatri, dok kupus ne omekša - otpustiće i on vodu. 
soli, bibera od početka dodati,
pred kraj dodati malo ljute aleve paprike (po želji) i začina C.






Ovo je nož kojim seckam salatu od kupusa. Ima ga kod Kineza i koštao je pre nekoliko godina 50,oo dinara.

Svaki kupus nakon seckanja najpre blanširam tu do 1o-ak minuta. Tek onda ređam u šerpu i kuvam ga ili ga ZAMRZAVAM, ukoliko je glavica velika.

Svinjske šnicle ovoga puta već sečene

I onda lepo sve ređam u šerpu - najpre na dnu kupus, pa šargarepu, pa meso, pa malo luka, pa tako redom i na kraju opet kupus. Po tome pospem začine i kašiku ulja.

Juče sam imala malo podloge, jer sam kuvala supicu od piletine, pa sam time nalila kupus ali ne mnogo.

Ovako je izgledao taj kuvani kupus do jedno 15-ak minuta pred kraj.

Planirala sam da nekih 15-ak minuta pred kraj kuvanja dodam i paradajz-svež i nekih 2 dcl SOKA OD PINDŽURA.



Nakon dodatog paradajza i soka, na kraju kuvanja kupus je izgledao ovako.

Odmah potom ide na hlađenje u sudoperu sa hladnom vodom - kao ručak za sutradan.



P r i j a t n o !!!










Нема коментара:

Постави коментар