уторак, 12. јул 2016.

Paprike punjene sirom


Mama moja puni odlične paprike sa sirom i obično ih prži gore. Meni je ovo prelepo letnje jelo, naročito kada je hladno i htela sam da se oprobam i ja ovoga puta da ih napravim.


Potrebno je:

6 paprika babura,
6oo gr (sitnog) sira,
3-5 komada jaja,
začini po želji,
4-5 čena belog luka;

Dragi je kupio prethodnog dana na pijaci malo veće babure. :)))

Umutite 3-5 jaja, koliko i inače stavljate u musaku. Ja mislim da je 3 komada sasvim dovoljno i na to sam dodala 6oo gr sitnog sira, začine, ali i ...


U radnji dok sam tog jutra čekala red, gospođa ispred mene je isto kupovala ovaj sir i to isto za paprike ;)) i ona mi je tom prilikom odala i tajnu da unutra u fil dodaje i beli luk. I ja sam stavila 4 čena, ali se on i nije toliko osetio.

Postupak je krajnje običan. Napunite paprike filom koji ste pripremili i pecite na pek-papiru. Ja sam ih pekla oko 3o minuta, s' tim što sam ih na pola pečenja okretala. Pre samog početka pečenja sam ih malčice premazala maslinovim uljem.
Ja sam unutra stavila i začinsko bilje, koje mi inače volimo, a ono se lepo vidi i na slici. Pošto se beli luk koji sam stavila nije osetio, možda je bolje staviti sledeći put beli luk u granulama.

Nakon pečenja to je izgledalo ovako, a tu jednu papriku sam namerno rasekla na pola, da vidim kako izgleda i kada se tako napuni.

Ja ih lično volim više sutradan, kada se lepo u frižideru ohlade.




P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар