уторак, 5. јул 2016.

Grilovano povrće u rerni sa kuvanom piletinom iz supe ;)




 
Ovo povrće trebalo je grilovati u rerni sa skoro obarenom piletinom iz supe.

Evo OVAKO
Leva strana tikvica u plehu je oljuštena, a desna nije (za one koji tako to vole). 


Pitala sam kod mene u radnji MAXI prošle nedelje kako griluju oni povrće i mislim da je upravo ovo pravi recept - preliti samo nekoliko kašika ulja .. dakle bez soli i bez ikakve vode.
Ja sam na celu ovu gore tepsiju prelila svega 3 kašike supene maslinovog ulja.

Ovako su na kraju izgledale grilovane tikvice i to mi je skoro najomiljeniji način kako ih volim. Ne volim kad puste gomilu vode, ali ovako da.

Ovako je to sve izgledalo na kraju, s tim što je šargarepa samo barena u supi.



***

Uz ovo gore grilovano povrće lepo mi je išla grčka salata - paradajz, krastavci, crni luk, kockice sira, so, origano i maslinovo ulje preko.
Ovde treba dodati još masline i seckanu papriku svežu.

Originalan recept moje prijateljice Slavice, nalazi se OVDE.


A može i PROJA




P r i j a t n o !!!







Нема коментара:

Постави коментар