недеља, 24. јул 2016.

Supa od šampinjona



Potrebno je:
6 srednjih šampinjona,
1 šargarepa,
1 koren peršuna ili paštrnaka svejedno,
1 kocka za supu,
1 kašika uprženog crnog luka,
začini po želji;

Najpre sam u pola litre vode zakuvala jednu kocku supe i u tome obarila šargarepu i koren peršuna. Nakon što se to obarilo, izvadila sam na tanjir, a stavila očišćene šampinjone da se bare nekih 1o-ak minuta.

3 šampinjona sam blendirala u secku - mislila sam da će boja biti lepa, ne ovako crna ali ne mari bilo je ukusno, a 3 sam iseckala sitno da se baš oseti dok se jede. Možda je bolja ideja napraviti krem od 1 tikvice ili peršuna ili paštrnaka, a samo šampinjone iseckati unutra. Mislim da bi boja bila lepša.


* * *



Na kraju sam samo i šargarepu i peršun iseckala i ubacila u supu, dodala začine po želji, tu 1 kašiku već uprženog luka i odozgo pobacala lišće peršuna.



P r i j a t n o !!!



Нема коментара:

Постави коментар