уторак, 12. јул 2016.

Čušpajz od tikvica sa belim mesom



Potrebno je:

6 manjih tikvica,
3 (barene) šargarepe,
65o gr belog pilećeg filea (ili po želji),
začini,
1 veća glavica crnog luka,


Najpre sam iseckala 2 velike glavice crnog luka. Jednu sam koristila za PARADAJZ SALATU, a drugu za ovaj čušpajz.

Crni luk možete najpre dinstati na malo ulja. Ja ne dinstam luk na početku tako, nego ga samo stavljam u jelo. Suprug tako jedino voli. Dakle, koristila sam deo supice u kojoj se barila šargarepa, tu nasekla belo pileće meso, dodala luk i začine i pustila tako da se dinsta sve zajedno oko 15-ak minuta.

Za to vreme sam oprala i očistila 6 mladih tikvica.


I nakon dinstanja mesa i luka dodala i tikvice u jelo.


Nisam dodavala nikakve više vode, jer tikvice same puste gomilu. Samo sam dodala još i začine i pustila da se nekih 4o-minuta poklopljeno sve lepo kuva.

Šest šargarepa sam na početku obarila i iseckala i pola dodala pred kraj u ovaj čušpajz, a pola u Krem čorbu.


Pošto je šargarepa prethodno bila obarena, nju sam dodala samo na kraju i blago jelo promešala.

Za čušpajz od tikvica kao začin volim mirođiju i nju stavim preko jela na samom kraju. 

Evo i vidite na slici koliko su vode pustile tikvice dok su se kuvale.




P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар