петак, 8. јул 2016.

Kako ja kuvam običnu testeninu?




Često nailazim na pitanje kako skuvati testeninu. Ja je doduše ne kuvam da bih je nakon toga prelivala nekim pastama i slično. Ja je jednostavno volim tako klot i samo prelivenu malo kečapom, ali koliko god je volim - izbegavam. ;)) Ženska posla 

Testeninu ne kuvam više u dubokim šerpama i slično. Kuvam je u tiganju .. da da, dobro ste čuli u tiganju, sipam malo vode, malo ulja i malo soli i čekam da provri voda.

Evo upravo jutros sam kuvala ovu testeninu na primer. Ima i naših testenina koje su dobre.

Ovo je ta voda koja upravo vri. U nju ubacim samo željenu količinu testenine, isključim odmah ringlu, promešam dobro i to je sve.


Nakon ovog postupka, poklopim tiganj i sačekam jedno 2o do 3o minuta.


Ovako to izgleda nakon tih recimo 2o minuta. Nikakve vode nema viška za procediti. Tačno je bilo onoliko koliko treba.



I ono što ja najviše volim jeste samo malo kečapa odozgo.

mmmm ... spremni smo ... ;)))

Na ovu kombinaciju, kada spremam za druge, naseckam malo šunke na primer, narendam na krupno bareno jaje, kačkavalj, malo origana i to je to.



I ovako na kraju izgleda ta moja omiljena testenina. ;)))




P r i j a t n o !!!








Нема коментара:

Постави коментар