недеља, 10. јул 2016.

Domaća "Vegeta" ili samo Začin za jela ;))



2oo gr sušenog povrća kupljeno je u bio-špajzu kod mene

Sada je makar lako osušiti peršun. Ovo je sušena jedna veza. Peršun dobro oprati, osušiti i staviti da se suši. Za nekoliko dana imaćete već sušeni peršun koji ste sami napravili. ;))

Potreban Vam je i mlin za kafu, gde ćete usitniti svo ovo sušeno povrće.

Ako želite da Vam boja začina ne preovlađuje zelena, onda peršun meljite posebno. Ako Vam je svejedno, kao što je meni, onda meljite sve zajedno.



    

Ovo čisto da vidite koje su boje začini kari i kurkuma i šta se još od začina stavlja.


 
Ja sam imala samo kurkumu, biber i so, a kari moram naknadno dodati u mešavinu.


Kurkuma je intenzivno žute boje. A za one koji se prvi put susreću sa ovim začinom, evo i odgovora:

Ukoliko meljete i peršun zajedno sa sušenim povrćem - dobićete upravo ovakvu boju začina.


Ukoliko nemate sušeni peršun, možete ga i lako kupiti. Ja ovo povrće kupujem u radnjama Super Vero. I primera radi, ovakva jedna kesica peršuna od 7 gr bila je oko 23,oo dinara.

I imala sam još i kesicu sušenog paštrnaka - njega obožavam. On se prodaje u kesicama od po 3o gr.

Ovako on izgleda u kesici sušen i potrebno ga je isto samleti u mlinu za kafu.

Posle mlevenja izgledao je ovako.

Evo da vidite i koje sve povrće suši YUMIS, a koje možete naći u Vašim trgovinama:


Ja u ovu moju mešavinu dodajem još i malo žutog, odnosno smeđeg šećera i dodajem sušeni crni luk. Njega isto možete naći u bio-radnjama. Ja sam ga našla na pijaci Kalenić.









***


Dana 19.o7.2o18. godine pravila sam ponovo varijantu, ali ovoga puta sam krupnije mlela sve:



Na sušeno povrće iz bio-radnje


dodala sam 3 kesice paškanata i 2 kesice peršuna (to sam imala još kupljeno kod kuće)





I ovako je na kraju mlevenja sve to izgledalo





Mlevenoj masi u mikseru, dodala sam začine koje sam gore navela i dobila jednu ovakvu teglu.





Нема коментара:

Постави коментар