недеља, 17. јул 2016.

Đuveč za početnike ;))




Potrebno je:
povrće po želji - 

ja sam 
2 žute babure, 5 šargarepa,
1 veći krompir,
1 veća glavica crnog luka i 3 čena belog,
2 paradajza (ja više volim u ovakva jela onaj iz zamrzivača, jer mi se kožica lepo oljušti) ;)) a Vi možete staviti i svež,
9o gr graška,
2 tikvice,
pirinča po želji - ja obično stavljam 2 vrste koje vidite na slikama dole,
začina po želji i malo aleve paprike;


2 ove paprike sam stavila


Papriku iseći na kockice.

Paradajz isto iseći.

Grašak

I tikvice takođe oprati, očistiti i iseći na kockice.

Na dnu šerpe u kojoj će se đuveč peći stavila sam sitno sečena oba luka. Možete ih i prodinstati najpre-ja nisam.

Krompir i šargarepu sam samo blanširala 1o-ak minuta pre stavljanja u đuveč. To je savet za one domaćice koje nisu sigurne da li će im se krompir skuvati u paradajzu - neće ;))
I krompir i šargarepa su mi daleko lepši malo blanširani pre pečenja u rerni, nego kada ih samo dole pečem. Samim pečenjem u rerni ostane mi to nekako suvo.

Krompir isto blanširam u vodi sa malo dodatog začina.

A ostalo povrće sam kratko izdinstala samo na malo ulja.

Često imam ovakve neke vrste pirinča i njih dodajem pomalo u đuveč.

I dodam i ili beli Kočanski ili ovaj italijanski - koji mi je pri ruci.
Pirinač isto najpre gore malo prodinstam na malo ulja i nalijem da se malo ipak skuva.

Sve to lepo poređam u posudu u kojoj će se peći i stavim po želji začine.

Nalivam ili supom ukoliko je imam ili pak stavim u pola litre vode kockicu supe da zakuva i u ovom slučaju malo suvog peršuna. U tu supu stavim i 1 kašičicu aleve paprike i time nalijem đuveč da ogrezne. 

Pre nalivanja to u šerpi izgleda ovako.

A nakon nalivanja ovako.

Nakon pola sata pečenja to izgleda ovako.

I onda samo pustim još 15-ak minuta da se lepo zapeče ali da ostane ipak malo softan.
Vi podesite pečenje prema Vašoj rerni.




P r i j a t n o !!!







Нема коментара:

Постави коментар