недеља, 17. јул 2016.

Krem-čorba od šargarepe i kelerabe





Potrebno je:
1 koren paškanata, 1 koren peršuna,
PILEĆI TEMELJAC koji mi je ostao od prošlog kuvanja piletine i koji nisam iskoristila,
5 šargarepa,
1 keleraba,
3 čena belog luka, malo ulja
začini po želji;


peršun i paškanat

 
5 šargarepa sam samo 1o-ak minuta blanšilara za đuveč, a 5 sam koristila za ovu krem-čorbicu

Zelen sam delom blanširala, a delom barila za supicu, u temeljcu koji gore pominjem.

Pola od ovog belog luka sam koristila za đuveč, a pola za čorbicu.

1 mlada keleraba

Pileći temeljac od prethodnog puta

Deo šargarepe sam nakon barenja, usitnila u secku.

i dobila jednu ovakvu masu.

To mi je bila osnova za krem-čorbicu.

Posebno sam oprala i očistila kelerabu i listove i koren pripremila za barenje, sve sem drščica.

Barena keleraba

Na malo ulja sam prodinstala ta 3 čena belog luka, dodala masu od miksovane šargarepe i nalila delom temeljca.

U to iseckala i obareni peršun i paškanat, začinila po želji i ukrasila listovima peršuna.

Ovo jelo ako se napravi gušće, glat može poslužiti i kao lepo varivo.




P r i j a t n o !!!







Нема коментара:

Постави коментар