уторак, 12. јул 2016.

Krem-čorba od tikvica



Kada mi uz ručak treba lagana letnja čorbica, odmah napravim neku ovako krem-čorbicu. Sezona je tikvica, pa sam se odlučila za to. Sledeća mislim da će biti od ove lepe i mlade šargarepe.

Pošto sam u isto vreme pravila i ovu čorbicu i čušpajz od tikvica, najpre sam se odlučila da obarim samo šargarepu i pola koristim za jedno, pola za drugo jelo, kao i polovinu te podloge, odnosno supice od nje.
Dakle, šargarepu sam obarila u vodi kojoj obavezno dodajem Domaći začin, lorberov list, obavezno i 1 supenu kašiku ulja i soli po potrebi.
Nakon barenja, šargarepu sam izvadila iz supice da se ohladi i onda je iseckala - 3 komada mi je neka mera za svako jelo.

Dve manje tikvice sam stavila u deo te supice da se probare.

Kad su se obarile, 2/3 mase izmiksujem u secku, a 1/3 mase ostavim kako je bilo.


Nakon miksiranja, dobije se jedna fina i kremasta masa, tako da jela nije potrebno dodatno zgušnjavati brašnom ili nečim drugim.

Sve na kraju vratim u šerpu i dodam začine još po želji, između ostalog i beli luk.


I čorbica je spremna za ne više od pola sata.





P r i j a t n o !!!






Нема коментара:

Постави коментар